Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 26-08-2015 11:14:38
Computers & Telefonie

Filmspeler.nl onbetrouwbaar

@alle retourders..

ondanks dat ik zelf mijn filmspeler niet meer heb. heb ik toch nog maar eens gebeld met consuwijzer.nl
https://www.consuwijzer.nl

deze geven je tips over te volgen stappen en daarnaast geven ze de klacht over het bedrijf door aan de acm (autoriteit consument en markt).

volgens de persoon aan de telefoon is het beste om:
1. naar de geschillen commissie te gaan. echter filmspeler lijkt hierbij niet te zijn aangesloten
2. rechterlijke stappen te ondernemen

het recht op retour staat je toe om een product uit te proberen, dus aanzetten eventjes om te kijken (net zoals je in de winkel zou doen). je mag hem niet echt gaan gebruiken. als je dat doet mag filmspeler hiervoor kosten in rekening brengen maar zou wel een gedeelte terug moeten betalen. de software clausule kopiƫren is hier niet van toepassing. er moet dan een zegel doorbroken zijn (net als bij een dvd of iets dergelijks).

veel sterkte!

consuwijzer is een gratis dienst:
vraag of klacht? bel ons!
088 - 0 70 70 70
5 dagen per week van
8.30-17.30u, tarief 088-nummer