Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 26-08-2015 13:15:15
Computers & Telefonie

Filmspeler.nl onbetrouwbaar

Mduijm schreef op woensdag 26 aug 2015, 11:26: rikkok81 schreef op woensdag 26 aug 2015, 11:23: mduijm schreef op woensdag 26 aug 2015, 08:20: kijk daar is het standaard antwoord dus weer. het moment dat je hem aanzet kan hij niet meer retour.

men (mis)bruikt de software clausule van het consumenten recht om geen geld te hoeven terug storten.

iemand moet toch eens een consumenten recht advocaat in de arm nemen om dit aan te vechten.

de meeste spel verkopers (ps3 etc) weten ook dat je spellen kan kopiëren maar gevenook gewoon geld terug. zelfs steam waarbij je niet eens media gebruikt maar gewoon een download hebt.

dat filmspeler.nl zich achter deze regel verschuilt geeft heel duidelijk weer dat het gewoon dat ze gewoon snel geld willen verdienen! kan men nog meer porsches kopen.

ik ben echt van plan om de verschillende redacties te bellen. aangezien filmspeler nu een bekende van tv is zal men zeker geïnteresseerd is.

als laatste. je mag als koper niet terugsturen maar een pagina terug vraagt iemand om een box om uit te proberen en dat kan wel? kan dan niet de software worden gekopieerd?

goede tips in je laatste post en helemaal mee eens met bovenstaande.(uitproberen idd hahahaha)

en ik krijg het verwijt nu niet mee te werken.. dat is ook helemaal niet nodig want ik wil gewoon retourneren binnen de gestelde termijn en gedaan. inmiddels al bijna 2 maanden geen product meer maar wel een betalingsverplichting.

ik hoop gewoon dat gerenommeerde partijen als afterpay en bol.com niet meer werken met deze partij om verdere gedupeerden te voorkomen.



op bol.com kan ik het product niet meer vinden, lijkt dus alweer verdwenen te zijn ;) thanks and veel succes! bel je ze?
indien u een klacht heeft en van mening bent dat wij niet correct handelt kunt u contact opnemen met onze keurkerk daar wij lid zijn van keurmerk, dit betekent dat qshops onderschrijft dat er via onze webshop altijd veilig bestellingen kunnen worden geplaatst.
daarnaast bevestigd dit keurmerk dat u bij onze webshop er altijd van uit kunt gaan dat u weet met wie u zaken doet, dat er bemiddeling is bij klachten en geschillen, dat de algemene voorwaarden voldoen aan de richtlijnen van het qshops keurmerk en dat u bij ons altijd veilig kunt betalen.
het qshops keurmerk bevestigd nogmaals dat wij ons aan de aan de nederlandse wetgeving houden en dat we ons committeren aan de qshops gedragsregels.