Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 26-08-2015 19:56:30
Computers & Telefonie

Telefoon abonnementen

Beste xavier33,

u heeft een contract gesloten waarbij u zich aan het contract moet houden en uiteraard moet ben zich ook aan het contract houden. het is ronduit belachelijk dat het nu al 5 maanden duurt voordat ben dit in orde maakt.

als ik u was zou ik de stappen volgen in de volgende link, klik https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv">hier.

stel ben schriftelijk (brief of email (met ontvangstbevestiging) zodat u er later bewijs van heeft) in gebreke en sommeer ben om de aangegane contractuele verplichtingen na te komen. geeft ze daarbij een termijn van 14 dagen. binnen die 14 dagen dient ben het helemaal te herstellen en dus ook het geld terug te storten op uw rekening. geef ook aan dat als ze het niet binnen de gestelde termijn oplossen u naar de https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/telecommunicatie/">geschillencommissie stapt.
dat moet u dan ook doen uiteraard. de uitspraak van de geschillencommissie is bindend voor beide partijen tenzij één der partijen binnen 2 maanden naar de rechter stapt (maar dat zal ben niet doen die weten zelf ook wel dat ze fout zitten).

als het al 5 maanden duurt dan is het gewoon tijd voor u om ben een ultimatum te stellen, wie weet hoe lang ben u anders nog aan het lijntje houdt.
hoop dat het snel opgelost is voor u.