Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 27-08-2015 19:38:57
Computers & Telefonie

Vodafone abonnement

Beste almere1324,

triest erg triest dat het vodafone niet lukt om dit voor elkaar te krijgen.
bij de overstap van de ene naar de andere telecomaanbieder is het wettelijk vastgelegd dat de overname van het nummer binnen https://www.consuwijzer.nl/nieuws/lezersvraag-spits-over-nummerbehoud">10 dagen moet gebeuren.

u kunt het contract met vodafone opzeggen wegens wanprestatie maar dan zult u ze eerst nog wel de kans moeten geven om het binnen een door u gestelde termijn (bijvoorbeeld 14 dagen) in orde te maken. stel vodafone in gebreke en geef hierbij uiteraard ook duidelijk aan dat het behoud en gebruik van uw eigen nummer essentieel voor u was om de overeenkomst aan te gaan (als dat niet mogelijk was dan was u de overeenkomst niet aangegaan). voorst geeft u aan dat als vodafone het binnen 14 dagen niet voor u oplost u de overeenkomst ontbind wegens wanprestatie van vodafone.
meer informatie hierover vind u http://www.radartv.nl/consumentenhulp/hulp-bij/detail/article/stappenplan-contractontbinding-bij-wanprestatie/">hier en https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/koopovereenkomst-ontbinden">hier.
het zal niet zonder slag of stoot gaan verwacht ik, u zult stevig in uw schoenen moeten staan en vasthoudend moeten zijn.
de volgende informatie kan u wellicht ook nog van pas komen, klik https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv">hier.