Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 27-08-2015 20:05:52
Computers & Telefonie

Ziggo dieven?!

Beste husje90,

natuurlijk kan het niet dat ziggo bedragen int of probeert te innen als uw vader netjes alles meteen retour aflevert binnen de zichttermijn van 14 dagen (en er bewijs van heeft) en dat er nog bevestigd wordt ook dat het abonnement beëindigd is.

wellicht dat u, gezien uw laatste antwoord, alsnog van ziggo te horen krijgt dat er een fout is gemaakt en dat alle geïncasseerde bedragen alsnog worden terug geboekt en er een credit factuur naar uw vader wordt verstuurd.
mocht dat niet het geval zijn dan zou ik als ik u was ziggo in gebreke stellen (schriftelijk of via email). geef ze een termijn van 14 dagen waarin ze alsnog al het geïncasseerde geld terug kunnen storten en schriftelijk te reageren waarbij ze aangeven dat er geen openstaande verplichtingen zijn van uw vader richting ziggo. daarbij geeft u ook aan dat u naar de geschillencommissie stapt als ze na die 14 dagen nog steeds in gebreke blijven.
meer informatie vind u https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv">hier.