Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

19
1953 - 28-08-2015 02:53:19
Computers & Telefonie

Ziggo dieven?!

Teruggebracht naar een ziggo-winkel.

feitelijk had het pakket per kerende post naar ziggo moeten worden verzonden, dat heeft klager nagelaten door het naar een ziggo-winkel te brengen. min of meer de voorwaarden gezonden van het herroepen, annuleren, binnen 14 dagen van de zichttermijn.

vermoed wel waar het schoentje wrong, nl.: klager heeft zich niet tot ziggo gewend, telefonisch noch schriftelijk op de website van ziggo omtrent het herroepen, dus annuleren, van de (aan)gevraagde diensten binnen de termijn van 14 kalenderdagen. dat klager het pakket anderendaags zelf heeft geretourneerd doet niets af aan de plicht van klager om de herroeping/annuleren te bewerkstelligen.

het komt hierop neer, kort door de bocht, dat niet volgens vereisten is herroepen noch annuleren heeft plaatsgevonden bij ziggo, die verstrekt een retourcode immers, en klager een rechtsgeldige overeenkomst is aangegaan met ziggo voor een minimale contractduur van 12 maanden. contractant zit aan het contract vast, daar valt niets aan te tornen, contractant dient ziggo een contractbreukvergoeding te vergoeden.