Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 28-08-2015 20:44:21
Computers & Telefonie

T-mobile doet aan contractbreuk?!

Beste matthijs1987,

als u een overeenkomst hebt met t-mobile dan moet t-mobile uiteraard gewoon leveren.
er kan altijd een keer wat mis gaan, er kan een storing zijn of wat dan ook.

u geeft aan dat uw kosten vergoed zijn. bent u inmiddels al weer wel bereikbaar ?
zijn de kosten die u vergoed heeft gekregen gelijk aan het abonnementsgeld dat u voor die dagen betaald heeft en inclusief extra kosten die u heeft gemaakt omdat u niet bereikbaar was ? als dat zo is dan geef ik u weinig kan om een hogere vergoeding te krijgen.
leest u ook het volgende eens, klik https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2013/05/22/geld-terug-bij-storing-telefonie-en-internet">hier.

als u niet tevreden bent met de vergoeding die u gekregen hebt dan kunt u een klacht indienen bij t-mobile. geef daarbij aan dat u ook compensatie voor het onbereikbaar zijn verlangt.
verder kunt u de volgende stappen ondernemen, klik https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv">hier.
komt u er met t-mobile niet uit dan kunt u naar de geschillencommissie stappen.