Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 29-08-2015 13:52:09
Computers & Telefonie

Restwaarde telefoon al betaald?

Beste gerbrandoonk,

het bedrag dat u betaalt voor de overname van het lease toestel is gebaseerd op de waarde die het toestel dan heeft: "voor het overnemen betaal je de op dat moment geldende marktprijs voor het betreffende gebruikte toestel." (http://www.bellen.com/mobiel/toestellease">bron).

het heeft dus niets te maken met de leasebedragen die u betaald heeft.
natuurlijk had u zelf beter op moeten letten en die 3 maanden niet door moeten laten lopen maar ik vind het ook wel een beetje flauw van kpn. die 3 maanden maken ze er relatief veel winst op omdat de waarde van het toestel niet veel zal dalen.
aan de prijs van de € 70,- kunt u weinig doen.
als kpn u niet of onvoldoende heeft geattendeerd op het einde van het leasecontract dan kunt u ze daar wel op aanspreken. als een normaal abonnement verloopt dan is men er altijd als de kippen bij om maar een goed aanbod te doen zodat een klant blijft en een nieuw contract aangaat.
als ik u was zou ik gewoon flink klagen en hopelijk komt kpn u dan tegemoet, maar kpn is het niet verplicht. hopelijk is men tot iets bereid om u daarmee als klant te behouden.