Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 31-08-2015 18:38:45
Elektronica & TV

Ziggo problemen

Beste acm.smids,

bent u 'oud upc' klant of was u klant van ziggo voor de fusie ?

wat zijn de problemen die u ervaart en die men tot op heden nog niet heeft kunnen oplossen ?

als u nu al 6 maanden ermee zit zou u toch eens een stevig gesprek met ziggo moeten voeren lijkt mij en wellicht toch maar besluiten om naar een andere aanbieder over te stappen.
als het ziggo niet lukt om haar verplichtingen na te komen dan kunt het volgende pad bewandelen, klik https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv">hier en als ziggo het niet oplost in de termijn welke u ze stelt uw overeenkomst ontbinden.