Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 31-08-2015 21:01:02
Huishouden & Energie

Levering douchedeur

Update. in week 35, na elke dag bellen hebben ze eindelijk de douchedeur geplaatst. op de doos van de deur stond dat hij 24 juli al was geleverd bij hun. (week 29)
de deur zit er niet goed in. het vaste wandje en deur staan niet recht op elkaar, de deur is een centimeter lager dan de wand. een pleet van een dikke cm tussen beide delen. kort om het ziet er niet uit. meteen tegen de monteur gezegd dat we het niet goed vinden. ja hij kon er niks meer aan veranderen want de muren waren scheef. meteen gebeld met bedrijf en foto's gestuurd. ze zouden het bekijken. 5 dagen gewacht toen zelf gebeld.ze konden er verder niks aan doen muren scheef dus tja...... we hebben gezegd dat we hier echt niet mee akkoord gingen dan hadden ze meteen moeten zeggen dat een glazen deur niet kan omdat de muren scheef zijn. we zijn erg boos geworden en nu hebben ze gezegd dat ze er morgen over gaan vergaderen en dat we daarna horen of ze er wat aan gaan doen.
iemand ideeën welke stappen wij moeten ondernemen als ze ons morgen bellen en zeggen we doen er niks aan.