Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 01-09-2015 13:03:43
Computers & Telefonie

Garantie mobiele telefoon

@ soniarijnsdorp,

ik lees toch echt bij uw vraagstelling:
ik vind dat ik voor deze korte periode een nieuwe telefoon zou moeten krijgen.
dan zegt u:
ik vind dat ik voor deze korte periode een nieuwe telefoon zou moeten krijgen.
daarna lees ik:
sorry, maar ik vind 2-3 weken zonder telefoon te lang.

een reparatietermijn van 2 weken is geen extreme overlast, eerder een vlotte reparatie termijn, zeker als je de verzendingen (2x) meetelt.

u zult overigens bij familie, vrienden of kennissen/collega's best ergens een gsm/smartphone kunnen lenen, verloop simkaarthouders zullen best te vinden zijn.

voor dit soort situaties heb ik dus altijd een "ouwetje" liggen.

nee, ik werk niet voor mm, voordat ik dàt straks weer voor mijn voeten krijg, als u een reparatietermijn van 2 a 3 maanden zou hebben had u de spreekwoordelijke "poot om op te staan" wèl gehad.