Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 01-09-2015 13:27:04
Computers & Telefonie

Garantie mobiele telefoon

@soniarijnsdorp,

om uw basis vraag te beantwoorden, de termijn is dusdanig kort dat er op redelijke gronden geen "leentoestel" ge-eist kan worden.

advies? spreek uw voicemail in als volgend: "mijn mobiel is in reparatie, dus stuur uw vraag of reden van dit gesprek naar mijn e-mail adres: blablabla@bla bla.nl (uiteraard uw eigen e-mail adres).", breng daarna uw toestel naar de mm en reageer per email of uw (eventuele) huis of zaken telefoon. maar houdt vanaf nu een reserve toestel in huis, je weet maar nooit.