Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron530 - 01-09-2015 14:06:52
Computers & Telefonie

Garantie mobiele telefoon

@vraagsteller u ventileert een hoog "ik vind dus het moet" gehalte. de leverancier hoeft niets van uw kwestie te vinden en moet enkel de garantieregels toepassen die in uw geval repareren van het toestel als enigste optie ziet. daar komt nog bij dat er op dit soort toestellen private gebruikers gegevens achter blijven die bijna niet te verwijderen zijn. dat de leverancier u geen leentoestel aanbied is de keuze van de leverancier en daar kunt u wel veel van vinden maar de leverancier moet niets.