Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 01-09-2015 14:44:19
Geldzaken & Recht

Nooit post ontvangen en boete door uwnota.nl

Jugendstil schreef op dinsdag 1 sep 2015, 12:45: dat klopt maar mijn buren postvak zijn niet apart dus samen in een. kan iemand inderdaad meegenomen en/of weggooien, niet echt erg aardig (asociaal

sinds wanneer wordt post bezorgd bij de buren?

en dat de tandarts de rekening naar u stuurt, betekend alleen maar dat u die moet opsturen naar de zorgverzekering, en als u zelf een deel moet betalen verstuurt de zorgverzekering u een nota via uwnota.nl

en omdat u uw e-mail niet leest, dan krijgt u later een aanmaning per post. of komt uw e-mail soms ook bij de buren binnen?
@jugendstil,
ik geef maar even de hele quote:

gamy schreef op maandag 31 aug 2015, 12:37: ja dat is waar, was ik gewoon helemaal vergeten omdat ik heel druk met dingen dus verwacht niet op de rekening en nee geen digitaal (heb nooit aangevraagd). eerder was altijd goed gegaan met de post, altijd eerste post en netjes gelijk betaald. deze keer eenmaal misgegaan.

dat klopt maar mijn buren postvak zijn niet apart dus samen in een. kan iemand inderdaad meegenomen en/of weggooien, niet echt erg aardig (asociaal).
hoe komt u erbij dat de vraagsteller de mail niet leest? het e-mailadres hoeft niet eens doorgegeven te zijn. en dat is ook niet nodig:

...als uw zorgaanbieder over uw e-mailadres beschikt ontvangt u een betaalnotificatie via e-mail. ....als uw e-mail om welke reden dan ook aan uw aandacht is ontsnapt ontvangt u vanzelf na zeven dagen een papieren factuur.....
https://www.uwnota.nl/faq">https://www.uwnota.nl/faq

@gamy,
misschien kunt u nog eens navragen bij consuwijzer of er nog een mogelijkheid is:
https://www.consuwijzer.nl/contact">https://www.consuwijzer.nl/contact.
aan de andere kant kan uwnota er natuurlijk niets aan doen als de factuur en herinnering bij u "zoekgeraakt" is. dat u in het verleden altijd netjes heeft betaald maakt geen verschil. toch maar eens kijken of u geen post kunt ontvangen zonder dat anderen er toegang tot hebben...