Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 02-09-2015 06:34:59
Geldzaken & Recht

Veel terug moeten betalen kindgebonden budget en vreselijke 'service' belastingtelefoon.

Door in uw eigen vraag, rechtsboven, op 'http://kassa.vara.nl/waarschuw-de-redactie/comment/578724/?vhash=c749c73j&tx_varakassalib%5btype%5d=vraagenbeantwoord&tx_varakassalib%5bref%5d=http%3a%2f%2fkassa.vara.nl%2fvraag-beantwoord%2fvraag%2fvadetail%2fveel-terug-moeten-betalen-kindgebonden-budget-en-vreselijke-service-belastingtelefoon%2f%3fvhash%3dc749c73j%26chash%3d8b424ed060f36026e1c797c853f27b8f&chash=474ab7c9765c9ce3bc163e920f75d144">waarschuw redactie' te klikken kunt u verzoeken de vraag te verwijderen.

verder ben ik het met u eens dat de reactie jugendstil te ver gaat.

los daarvan kan het natuurlijk zijn dat u een medewerkster hebt getroffen die of een slechte dag had of niet geschikt is voor haar werk, u kunt dan terecht een klacht indien over de bejegening. iedereen hier begrijpt wel dat de medewerkster niet door de telefoon kan zien dat u in een rolstoel zit, maar ik begrijp wel dat het voor u vergelijkbaar is met andere ervaringen waar men dat wel ziet.

tot slot zult u toch echt bij de belastingdienst moeten zijn om duidelijkheid te krijgen over deze zaak en het hopelijk op te lossen. het lijkt er toch op alsof er met eerder aangiften is verkeerd is gegaan.