Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita567
marita567 - 02-09-2015 11:34:53
Computers & Telefonie

Uitvallen internet

[quote=henkhh schreef op woensdag 2 sep 2015, 11:24]er is vaak verwarring over een modem resetten. enige goede manier is modem helemaal van spanning af, dus echt de stekker eruit en pas na een paar minuten weer aanzetten! verder ontbreekt de informatie om een zinnig antwoord te geven. is er onlangs iets gewijzigd? welke windows versie modem en provider?

hoi henkhh

ik heb de modem van de stroom afgehaald , een paar minuten gewacht en weer aangezet maar deze oplossing was maar tijdelijk zoals ik ook beschreven had .
er is niks gewijzigd .
windows versie 8.1 .
modem :cisco epc 34925 .
provider ziggo .

gekeken bij ziggo , geen storingen .