Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

crewmember
crewmember - 02-09-2015 13:23:11
Computers & Telefonie

Garantie mobiele telefoon

Het recht is redelijk vaag over dit onderwerp:

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/leenproduct">https://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/leenproduct

wat er onder ernstige overlast valt is natuurlijk vaag. ik denk dat u in dit geval zou moeten bewijzen dat u ernstige overlast ondervind. (werk telefoon/nodig op vakantie/etc). probeer het eens met de info op pagina in de link hierboven.
als ze niet willen meewerken zal u een rechter moeten overtuigen van de "ernstige overlast". maar tegen de tijd dat dat geregeld is heb je je telefoon alweer terug.

ik moet eerlijk zeggen dat ik 3 weken redelijk snel vind voor een reparatie.