Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

n.
n.vd.bengelaar - 02-09-2015 18:53:02
Computers & Telefonie

Tele2 wil klant niet helpen met oplossing

Bart616 had verlengd vóór de nieuwe zenderindeling, daarna begonnen de storingen.
2: als u nog nooit verlengd heeft zou ik maar eens een nieuw prijsje gaan vragen bij uw provider, of overstappen, of gewoon teveel blijven betalen.
=tijger1 schreef op woensdag 2 sep 2015, 17:40: maar als u zoveel storingen had, waaraan in uw ogen niets gedaan werd, waarom hebt u dan uw contract weer met een jaar verlengd.

waarom hebt u überhaupt verlengd als u dat contract al jaren hebt? hebt u dan iets gewijzigd?