Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
joentje1978 - 02-09-2015 23:34:34
Computers & Telefonie

Garantie mobiele telefoon

[quote=soniarijnsdorp schreef op dinsdag 1 sep 2015, 13:10]ten eerste, heeft de mediamarkt het kaartje geknipt en de rest weggegooid.
alle discussies hierboven zijn leuk en aardig, maar ik vind dat als binnen 3 maanden je toestel niet goed meer werkt, hij zonder meer omgeruild moet worden voor een nieuw toestel.
en mahadman, u hebt gelijk, 2-3 weken is op zich een korte periode, maar te lang om zonder telefoon te zitten.

draai de rollen eens om.

als jij zelf een winkeltje in gsm's hebt, ga jij te pas en te onpas klanten een nieuwe gsm geven om vervolgens zelf met een gebruikt, onverkoopbaar, gerepareerd exemplaar te blijven zitten?
een "gebruikte" gsm is niet meer als nieuw verkoopbaar.