Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tele2webcare
tele2webcare - 03-09-2015 17:07:21
Computers & Telefonie

Tele2 wil klant niet helpen met oplossing


hoi bart,

wat ontzettend balen dat je zoveel storingen in een korte tijd hebt ervaren, dat is natuurlijk nooit fijn. ik begrijp dat deze inmiddels wel vanzelf zijn opgelost? mocht jouw verbinding nou weer uitvallen, dan raad ik je aan om even je modem en decoder te resetten. helaas is het niet mogelijk om je contract zomaar stop te zetten. je bent immers een betalingsverplichting met ons aangegaan. we zullen in dat geval eerst kijken of we de situatie kunnen verbeteren.

wat betreft de kwaliteit van jouw internetverbinding, dit is van veel verschillende factoren afhankelijk, zoals hoeveel apparaten er op het netwerk zijn aangesloten en jouw afstand tot de dichtstbijzijnde wijkcentrale. ik raad je aan om deze tips eens te doorlopen: https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/open-internetsnelheid/

mocht je na het doorlopen van deze tips nog steeds problemen ervaren met de snelheid van jouw verbinding, dan raad ik je aan om even een berichtje te plaatsen op één van onze social media kanalen of via ons forum. dan helpen we je vanuit daar graag verder!

facebook: https://www.facebook.com/tele2nederland?ref=aymt_homepage_panel
twitter @tele2webcare
forum: https://forum.tele2.nl/

groetjes, fleur van tele2