Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ba
bart616 - 03-09-2015 17:42:32
Computers & Telefonie

Tele2 wil klant niet helpen met oplossing

Fleur,

weer een standaard antwoord van tele2
modems heb ik al wel 100 keer gereset en ja betalingsverplichting......
het moet natuurlijk wel van 2 kanten komen met een overeenkomst
ik heb inmiddels samen met de consumentenbond een brief naar jullie postadres
deze consumentenbond krijgt alle reacties van jullie kant

wat betreft de kwaliteit van jouw internetverbinding, dit is van veel verschillende factoren afhankelijk
klopt maar aan mijn kant is er niets veranderd , aan jullie zijde wel.
de snelheid is met de helft gedaald , nu nog 6.22 mbit over na de nieuwe zenderindeling met extra hd zenders van de 11 mbit die ik zeker mag verwachten van jullie

we zullen in dat geval eerst kijken of we de situatie kunnen verbeteren.
ja ook daar hebben jullie 8 maanden voor gehad en

ik hoor het allemaal wel
maar denk ook eens aan de klant , die is degene die de lonen betalen daar

vgr

bart