Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

n.
n.vd.bengelaar - 03-09-2015 17:54:24
Computers & Telefonie

Tele2 wil klant niet helpen met oplossing

Volgens mij heeft fleur de startpost niet eens gelezen.
begint gelijk over betalingsverplichtingen en kastje muur, dat hebben de medewerkers van het call center al gedaan.
nu is het de beurt aan de "echte" medewerkers om het probleem op te lossen of tot een oplossing te komen.
hoe komt fleur erbij dat het inmiddels opgelost zou zijn ?
tele2 weet waar het probleem ligt

lieve fleur
je vraagt of bart616 maar ergens wil proberen via een ander tele2 kanaal contact te zoeken.

welnu,wat je ook had kunnen lezen, op jullie klantenforum heeft bart616 al een topic geopend.
het enthousiasme van je collega's spat er vanaf.
0,0 reacties.

link naar dat topic
https://forum.tele2.nl/vragenvuur-173/vele-storingen-lage-snelheid-46610

geef je het even door fleur ?
we wachten in spanning af

grt