Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 03-09-2015 18:00:45
Computers & Telefonie

Vodafone abonnement

Beste almere1324,

ik heb geen ervaring met de geschillencommissie.
geen idee welke stappen u na 27 augustus hebt ondernomen.
gezien uw vraag vermoed ik dat uw nummer nog steeds niet is overgezet.

zie ook de antwoorden bij uw eerdere vraag. het stappenplan vind u in de volgende link, klik https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv">hier.
als u vodafone al een ultimatum gesteld heeft en vodafone heeft het binnen de door u gestelde termijn niet opgelost dan is de volgende stap de geschillencommissie.
wellicht ziet u er tegenop, u kunt ze ook eerst bellen, 070-3105310.
als ik u was zou ik inderdaad naar de geschillencommissie stappen, het is al wel duidelijk dat vodafone u in de kou laat staan. niet nakomen door vodafone van de contractueel aangegane verplichtingen betekent dat de overeenkomst door u ontbonden kan worden.