Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
hesselw - 03-09-2015 18:08:16
Computers & Telefonie

Wanneer gaat tele2 haar klanten serieus nemen?

Hallo iedereen,

even een korte update over tele2. ga nooit, maar dan ook nooit met tele2 in zee.

ik heb 25 augustus eindelijk toestemming gekregen om mijn toestel terug te sturen zodat mijn verlenging geannuleerd wordt. dan denk je dat het hele drama bijna voorbij is, maar niets is minder waar. 'binnen 5 werkdagen wordt uw bestelling geannuleerd en kunt u een nieuwe simkaart krijgen!' inmiddels is het de 6e werkdag en staat er een vriendelijke meneer van postnl op de stoep. hij komt opnieuw het toestel wat ik met moeite terug heb kunnen sturen (pakketwaarde van €1000,-+). waarschijnlijk hebben de tikaapjes bij het ordermanagement 'order annuleren' gelezen als 'nieuw toestel sturen'.

het is inmiddels een uitzichtloze situatie geworden, dat zelfs het klantenservice personeel al opmerken dat ze mij voor een tweede of derde keer deze week aan de telefoon hebben. daarom nogmaals als tip voor iedereen die denkt dat tele2 een mooie aanbieding heeft?

doe het niet. je krijgt er spijt van en ze jagen je op een hoop kosten die ze niet vergoeden (telefoonkosten, pakketkosten, etc)