Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 03-09-2015 18:33:13
Computers & Telefonie

Wanneer gaat tele2 haar klanten serieus nemen?

Beste hesselw,

wat triest om te horen hoe het vergaat met tele2.

in de volgende link vind u welk pad u kunt volgen, klik https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv">hier.
aangezien tele2 nu in gebreke blijft en haar contractuele verplichtingen niet nakomt zou ik (nogmaals) een klacht indienen bij tele2. geef ze een ultimatum (bijvoorbeeld 7 dagen) om het in orde te maken en geef daarbij aan dat als ze het niet binnen de door u gestelde termijn oplossen u de overeenkomst wilt ontbinden omdat tele2 haar contractuele verplichtingen niet nakomt (internetten kunt u immers niet met uw mobiel). is het binnen die 7 dagen niet opgelost en weigert tele2 de overeenkomst te ontbinden dan stapt u naar de geschillencommissie. heeft u dit al zo gedaan dan stapt u meteen naar de geschillencommissie.
als u op deze manier behandeld wordt dan bent u waarschijnlijk wel klaar met tele2, tijd voor een andere telecomaanbieder zou ik zeggen.