Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 03-09-2015 18:45:31
Geldzaken & Recht

Slechte ervaringen met post.nl

Postnl is een bedrijf dat groot is in het niet serieus nemen van haar klanten. wees vooral voorzichtig met te denken dat een aangetekend pakje wel aankomt omdat postnl daar extra goed op let. niet dus! mijn aangetekende pakketje met inhoud een horloge, hetgeen ik ter reparatie naar de reparateur stuurde kwam gek genoeg nooit aan. het 'verdween' al direct bij de sortering. de track en trace gaf enkel aan dat postnl het pakje had aangenomen. er werken daar vingervlugge gabbertjes dat is wel duidelijk. postnl wil niet toegeven dat er sprake is van verduistering maar houdt zich op de vlakte met te zeggen dat zij het 'raar' vinden en niet kunnen zeggen wat er met mijn aangetekende pakje is gebeurd. dat noemen ze dan ook maar gelijk een onderzoek. ik heb geen hoge pet meer op van deze club. het mooiste is de geboden schadevergoeding, voor een aangetekend stuk waar je 7,95 voor hebt betaald, 50 euro en dan mag je in je handjes wrijven en moet je ook binnen 7 dagen ja op zeggen anders gaat je hele 'casus' hoppekee de vullesbak in. ben je er niet blij mee dan mag je naar de onafhankelijke geschillencommissie waar je wel weer even 27,50 moet aftikken om je zaak te laten bekijken, daar moet je ook weer vlot bij zijn. voor de betaling van de genereuze schadevergoeding geven zij zichzelf vervolgens slechts maximaal 3 weken.
wat een flutbedrijf dat postnl, wat mij betreft een dikke 1 waard!!