Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ba
bart616 - 04-09-2015 13:44:47
Computers & Telefonie

Tele2 wil klant niet helpen met oplossing

medewerkster tele2 geeft het zelf al aan


moderator
reacties: 4154
1 maand geleden
1
hoi nemehob,

dat is niet zo mooi! ervaar je deze problemen sinds de hd zenders verplaatst zijn in je zenderlijst?

zou je eens een bekabelde speedtest willen uitvoeren en een printscreen kunnen posten in dit topic? op die manier krijgen we een goed beeld van de situatie.

waarschijnlijk heb je het al geprobeerd maar ik raad je toch nog even aan om deze stappen te doorlopen, helpt dat?

groetjes, leonie
like this
0
reageer
nemehob
auteur
starter
reacties: 3
1 maand geleden
2
nou was het nooit al best, maar het is inderdaad nog slechter geworden sinds die hd kanalen er op staan. maar er zitten nu haperingen in:

- uitzending gemist via mijn smart tv;
- gewoon tv kijken op hd of gewoon;
- internet is nog langzamer dan het al was (en dat was al te langzaam).

bijgevoegd 2 screenshots van bekabelde tests en een screenshot van een wifi test.
voor alle helderheid ben ik niet aan het downloaden tijdens deze tests en stond de tv niet aan.

ik verwacht wel een soort restitutie want heb nu al een week ellende met tv, internet.