Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 05-09-2015 09:54:54
Computers & Telefonie

Tele2 wil klant niet helpen met oplossing

Beste bart616,

aangezien u samen met de consumentenbond al een brief naar tele2 heeft gestuurd is mijn reactie wellicht mosterd na de maaltijd voor u.
maar misschien heeft u er toch nog iets aan.

het contract dat u en tele2 met elkaar zijn aangegaan heeft verplichtingen voor beiden. u moet de facturen voldoen en tele2 moet de dienst leveren die u afneemt en waarvoor u betaalt.
als tele2 keer op keer in gebreke blijft dan kunt u een termijn stellen en ze in gebreke stellen, naar de geschillencommissie stappen en het kan er toe leiden dat u uiteindelijk kosteloos uw contract kunt ontbinden.
dat zal niet zonder slag of stoot gaan, maar tele2 moet gewoon haar contractueel aangegane verplichtingen nakomen. in de volgende links leest u meer informatie hierover, klik https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv">hier en https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst">hier.
voor de perioden dat u geen gebruik kunt maken van de dienst die u afneemt moet tele2 u tegemoet komen, klik https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2013/05/22/geld-terug-bij-storing-telefonie-en-internet">hier.