Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

n.
n.vd.bengelaar - 05-09-2015 11:19:28
Computers & Telefonie

Tele2 wil klant niet helpen met oplossing

[quote=hopetobehelping schreef op zaterdag 5 sep 2015, 09:54]
voor de perioden dat u geen gebruik kunt maken van de dienst die u afneemt moet tele2 u tegemoet komen, klik https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2013/05/22/geld-terug-bij-storing-telefonie-en-internet">hier.

let op, in alle gevallen vind verrekening achteraf plaats.
pas als het probleem opgelost is, dan is er pas bekend hoelang u zonder dienst(en) heeft gezeten.
u kan dus niet elke week een https://www.tele2.nl/vergoeding/">vergoedings-formulier invullen.
verwacht daar niet teveel van, er word naar dienst en rato vergoed,
u heeft wel van internet (telefoon ?) gebruik kunnen maken, dat word niet vergoed.