Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kl
klaag_meneer - 05-09-2015 20:23:40
Computers & Telefonie

Geen mails kunnen beantwoorden

Voor het verzenden van uitgaande e-mail maak je gebruik van een smtp server. stel je hebt kpn en je zit op een kpn verbinding dan mag je hun smtp server gebruiken zonder controle.

wil je vanaf een ziggo verbinding mailen via de smtp server van kpn dan wil de smtp server wel weten of jij een klant bent, door middel van je inlognaam/wachtwoord.op de site van de provider staat vaak wel hoe je dit in moet stellen.

al lijkt het mij niet verstandig dat je op het ip adres van je buurman zit, tenminste als je zelf een verbinding hebt liggen.