Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
henkstruijs - 05-09-2015 22:12:56
Geldzaken & Recht

Hotelpas mailt dat ik een abonnement ben aangegaan

Onderstaande heb ik gemaild naar klantenservice@hotelpas.com

------------------------------------------

geachte heer/mevrouw,

vandaag heb ik wederom van u bericht gekregen dat ik moet betalen voor een abonnement waar ik niet voor gekozen heb!!!
ik heb u daar vorige week zondag ook over bericht, maar helaas heb ik van u nooit een reactie gekregen.

ik ben niet akkoord met uw claim dat ik een abonnement zou hebben afgesloten! een aankoop bij vakantieveilingen, waar nadrukkelijk op staat dat de actie automatisch afloopt, betekent niet dat er opeens een abonnement in gaat voor onbepaalde tijd. daarnaast is het onbegrijpelijk dat u mij hier nooit eerder over heeft bericht aangezien de vakantieveiling in 2013(!) is geweest. indien u mij blijft lastig vallen met het verzoek tot betaling (wat ik niet ga doen) ben ik genoodzaakt contact op te nemen met mijn rechtsbijstandsverzekering en zal ik de zaak aan hen voorleggen.

gezien het grote aantal klachten over uw werkwijze (toets uw naam maar eens in op google) riekt uw werkwijze naar oplichting!

ik verwacht van u op zeer korte termijn een inhoudelijke reactie op deze mail!

met vriendelijke groet,

h. struijs
burgum

p.s. meer persoonlijke gegevens zal ik u niet verstrekken i.v.m. de mogelijkheid van fraude/oplichting. gezien dat nu min of meer ook gebeurd…