Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

th
thomas1979 - 06-09-2015 23:04:20
Geldzaken & Recht

Hotelpas mailt dat ik een abonnement ben aangegaan

Ik heb hetzelfde probleem ondervonden. een klachtenmail gestuurd naar de klantenservice van hotelpas. geen reactie op gehad, maar krijg wel een nieuwe aanmaning met dreiging extra kosten voor incassobureau en dubbeltermijnbetaling. te belachelijk voor woorden. welke stappen kan ik ondernemen tegen zo'n instelling? hoe sterk sta je als consument?