Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kl
klaver285 - 07-09-2015 00:46:47
Geldzaken & Recht

Hotelpas mailt dat ik een abonnement ben aangegaan

[quote=tijger1 schreef op maandag 7 sep 2015, 00:21]stuur ern brief of mail naar consuwijzer en het amc, is veel nuttiger dan die louche clubs te benaderen. wat bedoel je met amc als ik dit probeer op te zoeken op google kom ik bij het amsterdamse medische centrum terecht . denk niet dat dit de bedoeling is , maar goed ik ga morgen wel bellen met het consuwijzer, want 3 maanden geleden win ik bij vakantie veilingen voor hotelcheques er stond dus niet hotelpas, maar dit is dus ook van hun afkomstig het zou 1 jaar geldig zijn . hoe kan het dan dat je nu al naar 3 maanden volgens die .... een abonnement van een jaar of langer heb. zijn zelf ook niet handig met emailtjes op te stellen , na het 2de email wist ik het zeker . p.s er staat naar activeren worden er dingen aangvinkt nu moet ik daar keihard om lachen wat de consumenten bond zegt want ik heb me cheques nog niet geactiveerd. en daarom ook heel knap van klantenservice@hotelpas.com of waar de emailtjes vandaan mogen komen dat je dan ook emailtjes stuur dat je een abonnement bent aangegaan. ik lig dubbel van het lachen ik ga nu maar lekker slapen en morgen is vakantie veilingen de eerste die een piss off persoon aan de lijn . en daarna bel ik de consuwijzer wel op om te kijken of ik er vanaf kan komen. wat het zijn gewoon een stelletje oplichters ook al durf mevrouw te beweren van niet .