Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ar
armine - 07-09-2015 13:45:49
Geldzaken & Recht

Hotelpas mailt dat ik een abonnement ben aangegaan

Ik heb dit weekend een mail gekregen van hotelpas dat mijn abonnement is verlengd omdat ik daar blijkbaar voor zou hebben gekozen. bij mijn weten ben ik geen abonnement aangegaan. ik heb via vakantieveilingen een kaart gekocht voor 1 jaar, daar stond duidelijk bij "het abonnement stopt automatisch"!

wellicht heb ik bij het registreren per ongeluk iets anders aangekruist. ik heb die kaart ook nooit gebruikt, nadat ik de veiling had gewonnen voor 3 euro zag ik na een google sessie allerlei negatieve berichten. ik vind het raar dat je iets in je algemene voorwaarden kunt verstoppen en mensen zo kunt misleiden.

wat moet ik nu doen? ik heb al gemaild naar zowel vakantieveilingen als hotelpas maar als ik niet binnen 5 dagen betaal, gaat het e.e.a. naar een incassobureau.