Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

at
at2015 - 07-09-2015 14:18:33
Geldzaken & Recht

Hotelpas mailt dat ik een abonnement ben aangegaan

Contact opgenomen met het incassobureau omdat ik geen contact met hotelpas kreeg, e-mail en website uit de lucht.

hotelpas blijkt inderdaad een klant van hen te zijn, maar aangezien mijn "betalingsachterstand" nog niet bij hen is aangemeld konden zij inhoudelijk niet reageren. overeengekomen dat ik de e-mail die ik naar hotelpas had verstuurd naar hen zou doormailen. zij zullen dan, mochten zij een verzoek tot incasso ontvangen hiermee eventueel rekening houden.

ik heb al aangegeven dat er sprake is van onrechtmatig handelen en mochten zij (incassobureau) overgaan tot het accepteren van de vordering ik mijn zaak aan mijn advocaat overhandig en ik de hele zaak zal laten voorkomen.

daarnaast gevraagd hoe zij het vinden dat zij met naam en toenaam worden genoemd in de e-mail van hotelpas, terwijl er op internet en door consumentenbond en kassa vele klachten circuleren omtrent deze zogenaamde onderneming. en of zij wel geassocieerd willen worden met zo'n bedrijf als klant en voor hen zaken willen behartigen. hierop werd er nogal koeltjes gereageerd en dat het aan een rechter is om uit te spreken of hier sprake is van onrechtmatig handelen. en dat er op internet door iedereen een mening gegeven kan worden over bedrijven. daarnaast gevraagd of zij zich dan wel bewust zijn van reputatieschade om met hotelpas geassocieerd te worden, ongeacht of de klachten wel/niet juridisch sluitend zijn. ook hierin een koel antwoord en soorgelijk antwoord dat het aan de rechter is om uitspraak te doen.

ik zou daarom ook aan jullie willen adviseren om naast klachten te registreren ook het incassobureau aan te spreken op het feit dat zij met naam en toenaam worden benoemt in de e-mail van hotelpas, dat deze onderneming niet bereikbaar is en dat je daarom tot hun richt aangezien zij vermeld staan als incassobureau waar de vordering aan zal worden overgedragen.