Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 07-09-2015 19:28:28
Computers & Telefonie

Internetprovider voortijds opzeggen

Beste armand007,

het contract dat u met ziggo bent aangegaan bevat verplichtingen van 2 kanten.
u moet de facturen betalen en ziggo moet leveren.
als ziggo door storingen keer op keer in gebreke blijft dan kunt u een termijn stellen en ze in gebreke stellen, naar de geschillencommissie stappen en het kan er toe leiden dat u uiteindelijk kosteloos uw contract kunt ontbinden.
meer informatie hierover vind u https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv">hier en https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst">hier.
dat zal niet gemakkelijk gaan verwacht ik maar ziggo moet natuurlijk wel ook haar contractuele verplichtingen nakomen.

voor de perioden dat u geen gebruik kunt maken van de dienst die u afneemt moet ziggo u tegemoet komen, klik https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2013/05/22/geld-terug-bij-storing-telefonie-en-internet">hier.