Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 07-09-2015 22:49:49
Computers & Telefonie

Kwijtraken iphone bij post nl

[quote=mahadma schreef op maandag 7 sep 2015, 22:34]wij waren er niet bij, dat één. als er geen verzendbewijs is, dan kan het a/ via een bubbeltjes enveloppe in de bus op straat (oid) zijn gedaan of op het postkantoor in een soortgelijke postzak, zonder enige registratie. b/als het via het postkantoor verzonden is, kan dit mits geregistreerd verzonden, getraceerd worden, dan wel bewijs geleverd worden dat de verzender iets verzonden heeft.
...
dat maakt verders niets uit. kpn geeft aan de telefoon niet ontvangen te hebben, de telefoon is onverzekerd verzonden. ergo, geld kwijt. zo werkt postnl, op standaard verzenden kan je niet vertrouwen en zo dwingen ze je bijna aangetekend (en dus verzekerd) te verzenden.