Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

be
bernardsmit - 08-09-2015 14:09:06
Auto & Vervoer

Firefly

Firefly heeft inderdaad veel problemen.
onlangs voor een periode van 2 weken een auto via rentalcars gereserveerd by firefly
waarbij ik een totaal dekkende verzekering erbij heb genomen.
bij de (apart gelegen) balie in nice airport is een extra verzekering geadviseerd t.w.v. 169,00 euro. (scdw verzekering) terwijl alle kosten reeds betaald waren incl. verzekering etc.
ik heb dit daar gemeld en achteraf ook telefonisch, waarop ze mij vertelden dat dit totaal iets anders was dan de schade restitutie plan van rentalcars.com, en dat als er wat gebeurd alles voor mijn rekening was. u heeft ervoor getekend, dus succes.
aangezien ik op dat moment in een lange rij in de hitte stond en geen "gezeik" wilde toch maar getekend. fout.... had ik niet moeten doen.
dit staat nergens vermeld op de sites van zowel rentalcars.com alswel firefly.

ik heb vervolgens na terugkomst rentalcars.com benaderd met dit probleem, en hebben mij het bedrag teruggestort omdat ik "dubbel verzekerd" was.
erg netjes van rentalcars.com.
pluim voor rentalcars.com
koude douche voor firefly

overigens, internet staat (achteraf gezien) vol met negatieve ervaringen over firefly.
tip: dubbel check alles alvorens met hun in zee te gaan en fotografeer de auto met teller en tankstand bij ophalen en bij terugbrengen.

bernard