Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ch
christiaan33 - 09-09-2015 13:13:25
Computers & Telefonie

Kwijtraken iphone bij post nl

Zeer recent nog een kapotte tomtom (€299,-) verstuurd voor reparatie omdat het scherm beschadigd was, naar een online reparatie dienst, omdat deze stukken goedkoper is dan de reparatie dienst die bij de desbetreffende zaak hoort. kreeg netjes een mailtje naar aanmelding dat de tomtom aangetekend verzonden moest worden omdat zij niet verantwoordelijk waren voor pakketjes die niet bezorgd worden. het koste mij €8,60 maar je bent verzekerd tot €500,- bij verlies of beschadiging. de geadresseerde tekent voor ontvangst en je krijgt een ontvangstbewijs met een track&trace barcode en meer informatie. vervolgens is de tomtom netjes aangekomen en in behandeling genomen. dit ook de volgen via de track&trace barcode. en een lease telefoon bij kpn was de grootste fout in mijn leven maar als je een eigen bedrijf hebt heeft het zijn voordelen maar daar ging het niet over. wel raar dat kpn niet voor het aangetekende versturen ging want als je een telefoon besteld moet je altijd tekenen en legitimeren volgens mijn ervaring omdat ik nog steeds klant ben voor mobiel bij de kpn.