Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

do
don45 - 09-09-2015 20:13:12
Computers & Telefonie

Kwijtraken iphone bij post nl

De ervaring van keesje 65 deel ik vol.
wij hebben dit ook meerdere keren meegemaakt.
zending die kapot aankwam, een geopende verpakking die weer opnieuw dichtgeplakt was en ook kapot ontvangen zending die verzekerd was.
klachten gemeld bij postnl maar de smoesje machine loopt weer.
schuld verwijzen ze naar de verzender en ze keren het verzekerde schadebedrag niet uit.
ook vandaag gepost voor 17.00 morgen bezorgd maken ze meer niet dan wel waar.
ik heb maandag een pakket verstuurd, stond maandag op :word morgen 8 september bezorgd, status staat nu nog op ontvangen door postnl word vandaag bezorgd.
het pakket staat alleen nog op ontvangen door post nl, moet dan nog naar sorteercenter en nog op status: bezorger onderweg.
zie ik vandaag niet meer gebeuren.
als het morgen bezorgd word dan is het pakket 3 dagen onderweg geweest.
waardeloos bedrijf.