Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ri
rinus1993 - 10-09-2015 08:15:47
Computers & Telefonie

Data verbruik in het buitenland

[quote=gwp schreef op woensdag 9 sep 2015, 23:06]beste kweker

u herhaalt en bevestigt mijn "loze" stelling die u tegelijk onjuist noemt. inderdaad kan er geen contact met internet gemaakt worden als mobiele data uit staat, zoals ik ook aangaf. geeft een toestelteller dit toch aan, dan is het het toestel dat dit foutief doet.

ik beweer niets over uw situatie die ik niet ken, noch doe ik een uitspraak over of er een fout bij een provider ligt of bij een gebruiker. ik stel een vraag aan de ts over waar hij zijn verbruik gezien heeft; in zijn toestel of op zijn rekening. op uw situatie ben ik niet ingegaan en dat ben ik ook niet (meer) van plan.

aangaande het zich onthouden van beweringen raad ik u aan een beetje aan zelfreflectie te doen en uw frustratie niet de overhand te laten nemen. daar is op dit forum niemand mee geholpen en de ts al helemaal niet.

of ja, ik werk niet bij ben........ (zou wel interessant zijn overigens...)


ik wens u een prettige avond verder!



ik zie niet hoe dit in relatie staat tot mijn vraag, ja ik snap dat het mss het toestel is of dat het de provider is daarom vraag of meerdere mensen hetzelfde hebben ervaren.... op die manier is het makkelijker om uit te vissen of het mijn toestel is of dat de provider het op de een of andere manier ontfutselt, anyway ik zag het pas op de rekening een maand later omdat ik er van overtuigt was(wat overigens ook op elk van de providers hun site staat) dat alleen data roaming uitzetten voldoende is om internetgebruik in het buitenland tegen te gaan. dit blijkt dus geheel foutief, beetje jammer dat je dan wel gelijk je hele bundel moet betalen, ik zou het wat klantvriendelijker en helemaal logischer vinden als je provider zo'n miniem verbruik simpelweg weggooit want honestly 1 cent of even bellen van hé hoe kan het dat je dat verbruikt heb en een dialoog aan te gaan. ik weet dat dit natuurlijk verre van realiteit is maar ik geloof nog wel dusdanig in klantenservice dat ik dit toch geen heel erg raar idee vind.