Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 14-09-2015 17:33:59
Computers & Telefonie

Tele2 wil klant niet helpen met oplossing

Het beste is een aangetekende brief naar tele2 te sturen. de zogenaamde ingebrekestelling. daarin geeft u eerst aan wat de overeenkomst is. wat er niet wordt nagekomen in de overeenkomst door tele 2 en hoe lang deze problemen al aan de gang zijn. vervolgens geeft u een redelijke termijn waarbinnen deze problemen moeten zijn opgelost. ook vraagt u een schadevergoeding voor de niet nakoming van de overeenkomst tot nu toe. die moet wel redelijk zijn.
zijn deze problemen niet binnen deze termijn opgelost, zo stelt u, dan ontbindt u de overeenkomst.
verzoek om een schriftelijke reactie binnen bijv. 14 dagen.
vergeet niet uw naw gegevens, datum en klantnummer te vermelden.

succes ermee.