Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

be
ben157 - 18-09-2015 17:03:40
Computers & Telefonie

Vodafone

[quote=aurora1 schreef op vrijdag 18 sep 2015, 16:48]heeft u wel een bevestiging van uw opzegging bij vodafone ontvangen en was er niet opgezegd vóór het aflopen van het contract?

ik heb mijn abonnement opgezegd en van kpn ontving ik een mail dat ik het nummer kon behouden.toen gebeld met vodafone en de medewerker zei mij dat het abonnement per 01 juli was stopgezet. ik heb in juni gebruik gemaakt van het tijdelijke nummer van kpn en de vodafone simkaart niet meer gebruikt. de automatische incasso is ook stopgezet.echter vandaag 18 -09 werd er automatisch geïncasseerd door jawel vodafone. hun 0900-0940 nummer is vanwege de drukte niet te bereiken