Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Tele2 wil klant niet helpen met oplossing
Nu ben ik (en anderen) niet te beroerd om een ongezouten mening te geven over de werkwijze van tele2 webcare maar ben wel "teleurgesteld" dat meneer bart helemaal niets meer van zich laat horen.
aan de post van rick hierboven te lezen is het probleem opgelost, hij kan immers de rapporten inzien en uiteraard heeft tele2/webcare er alle belang bij dat oplossingen ook vermeld worden.
ik denk dat meneer bart hierin ook een verantwoordelijkheid heeft, je kan wel roepen dat er niets gebeurd, roep dan ook terug als er wel iets is gebeurd.
meneer bart ?