Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ba
bart616 - 21-09-2015 10:55:00
Computers & Telefonie

Tele2 wil klant niet helpen met oplossing

Ja hoor ik wil wel reageren maar zoals ik tegen tele2 heb gezegd dat ik het eerst even een paar wil aankijken.
het is al eerder voorgekomen dat het signaal goed was en een uur of wat later weer inzakte .
het signaal is nu stabiel maar traag
hou 6 mbit over van de 11.1 mbit die uit de modem komt met tv aan

zoals ik eerder zo snel riep "het is goed" wil ik nu eerst even afwachten of dit een paar dagen goed gaat.

maar tele2 zou wel hun forum kunnen opheffen
daar wordt alleen gekeken maar niet op gereageerd naar de klant toe