Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 21-09-2015 19:39:06
Computers & Telefonie

Nokia lumia 630 binnen 4 maand zelfde defect

Beste jo4067,

zie de links in de reacties van edrick3.
die video hoeft u ze niet te laten zien, de winkel dient zich gewoon netjes aan de wet te houden.
als ik u was zou ik nogmaals, maar dan niet alleen (neem een getuige mee en neem eventueel het gesprek op) zodat het later niet uw woord tegen het woord van de verkoper is maar dat u getuigen heeft. geef ze duidelijk aan dat zij volgens de wet verantwoordelijk zijn om dit kosteloos voor u te herstellen of dat u anders de koop ontbind en dat u dan recht heeft op uw geld terug.

welke winkel betreft het ?
als de winkel aangesloten is bij een branchevereniging zou u die branchevereniging ook kunnen contacten. bij voorkeur communicatie (brief/mail of met getuigen) die u later ook nog aan kunt tonen.
in de volgende link leest u wat u ook nog kunt doen, klik https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is">hier.