Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 21-09-2015 20:53:18
Computers & Telefonie

Nokia lumia 630 binnen 4 maand zelfde defect

Beste jo4067,

als ik naar de site kijk dan zie ik in ieder geval nergens een logo of wat dan ook. het lijkt me dat ze niet bij een branchevereniging of keurmerk zijn aangesloten.
als ik u was zou ik nogmaals, zie ook mijn eerdere reactie, terug gaan naar de winkel (niet alleen) en ze duidelijk op de wet wijzen. de verkoper dient het voor u op te lossen.
blijven ze hun poot stijf houden (en houden ze zich dus niet aan de wet) dan kunt u ze ook nog verwijzen naar de vraag die u hier op de site van kassa gesteld heeft. het email adres dat ik vind voor het adres dat u noemt voor vaszlovsky is foto@vaszlovszky.nl, daar zou u naar toe kunnen mailen.
als vaszlovsky vragen heeft over het consumentenrecht dan zijn ze uiteraard ook welkom om deze vragen hier te stellen of zelf hun licht op te steken op https://www.consuwijzer.nl/">www.consuwijzer.nl.
u kunt zelf ook nog contact opnemen met consuwijzer of daar een https://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer">klacht indienen mocht u er met vaszlovsky niet uitkomen.