Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ba
bart616 - 22-09-2015 11:29:32
Computers & Telefonie

Tele2 wil klant niet helpen met oplossing

De monteur is hier 18 sept. geweest en een nieuwe modem geplaatst ,een uur later belde tele2 hoe het was
ik vertelde dat ik de snelheid enkele dagen wilde testen, tele2 vertelde dat ze mij enkele dagen later zouden bellen.
ik begreep van ciana dat ze dat gisteren zouden doen (niet gedaan)
maar heb doorgegeven dat ze vanavond konden bellen
en de regel dat u zelf wilt bepalen hóe het opgelost gaat worden snap ik niet zo

het zal ook wel goed komen maar het heeft wel heeeel lang geduurd
we wachten het af

p.s. de snelheid is nu stabiel maar hou weinig over om te internetten echt merkbaar i.v.m. de hd zenders , die verbruiken heel veel
hiervoor nooit problemen gehad alleen vele malen een storing