Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

as
as12007 - 23-09-2015 17:53:26
Computers & Telefonie

Youfone factuur

Dat ik over mijn bundel heen kan gaan is het probleem niet, dat kan gebeuren. ook is het heel normaal dat ze op hele minuten afronden. wat niet normaal is, is dat het verkeerd wordt afgerond. zoals ik eerder aangaf heb ik in het begin van de maand een gesprek van 45 seconden gehad, op mijn factuur werd er niet 1, maar 2 minuten afgerekend. en zo is dat voor elk gesprek van langer dan een halve minuut. dus een gesprek van tussen de 7 en 8 minuten wordt als 9 minuten aangeslagen, terwijl het 8 zou moeten zijn. een gesprek van tussen de 4 en 5 minuten ronden ze af op 6 minuten in plaats van 5.