Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 23-09-2015 20:42:13
Computers & Telefonie

Youfone factuur

Beste as12007,

ik heb geen ervaring met youfone.
wat u beschrijft klopt natuurlijk niet. een gesprek van 45 seconden is als het naar boven op minuten wordt afgerond een gesprek van 1 minuut.
geen idee of u het al gedaan heeft maar ik zou ze benaderen via hun https://www.youfone.nl/klantenservice">website.

in de volgende link leest u wat u nog meer kunt doen, klik https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv">hier.
mocht youfone niet reageren of zo blijven handelen dan zou ik als ik u was in ieder geval uw klacht indienen bij https://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer">consuwijzer. als ze dit standaard zo doen dan worden er dus een heleboel mensen besodemietert.